maanantai 26. lokakuuta 2009

Aakkosia

Elämäni Aakkoset:
Pöllin tämän jostain blogista mihin eksyin, koska tykkään tämmösistä aakkosjutuista.

A: Arki. Tuntuu että elämä on vaan arkea opiskelun ja kotitöiden välillä. Tarvis kai keksiä jotain muutakin. No sitten kun koulu loppuu.

B: Blogit. Uus juttu, josta olen jaksanut vaahdota vasta muutaman kuukauden. Omaa olen
pitänyt jo reilun vuoden. Aamuisin tarvii joka tapauksessa aina tarkastaa onko joku kirjotellut jotain uutta!

C: CP-vamma kaiketi tähän sitten. Osa minua, joka osaltaan on myös tehnyt minusta tälläsen ihmisen kaikkinensa mitä nyt olen.

D: Delfiinit. Ihania otuksia, voisin istua Särkänniemessä vaikka aina niitä katsomassa.

E: Eläimet, osa perhettä

F: Farm Ville & Facebook. Hyvää viihdykettä Facebookissa aina välillä opparin teon lomassa.

G: Google. On kaveri. Ainakin opinnäytettä tehdessä.

H: Hetkessä eläminen. Hetken mielijohteesta tehdyt jutut on niin parhaita!

I: Iloisuus.

J: Joulu. Tykkään joulusta ja se on ehdottomasti juhla, jolloin haluan että kaikilla on hyvä olla ja on mukavaa.

K: Koti. Haaveissa ihan oma sellainen

L: Laiskotus. Nyt vasta olen oppinut, että välillä SAA laiskottaa.

M: Musiikki. Monenlaista tulee kuunneltua ja musiikkivajaus iskee hyvin nopeasti

N: Nauru. Ihanaa terapiaa

O: Oma aika: Sitäkin tarvitsee joskus

P: Perhe, tärkeä, vaikka sitä ei aina osaa osoittaakaan

Q: Tähän tulee mieleen vaan queen. Hyvää musaa

R: Rakkaus. Kantava voima.

S: sosionomi. 18.12. olen valmis sellainen!! :)

T: Tunteellisuus. Ei leffaa ilman märkiä silmiä.

U: Univelka. Koska se loppuu?

V: Väsymys. Syksyllä ainakin ollut havaittavissa.

W: Walt Disney. Mahtavia sarjakuvia. Niitä voi lukea sillon kun ei jaksa mitään muutakaan

X: Xtreme, arjen sellainen.

Y: Ystävät. Elämän suola ja sokeri

Z: Zacharias Topelius. Ihania tarinoita joita joskus voisin lukea omalle lapselle

Å: Åland. Ahvenanmaalla olisi mukava käydä pyörimässä vaikka autolla enemmänkin, ensi kesänä.

Ä: Äiti. Ei kai tarvitse selityksiä

Ö: Oiset energiapiikit. Juuri kun pitäis mennä nukkumaan, olen usein aikaansaavimmillani.

2 kommenttia:

Elina kirjoitti...

Tuosta ihan viimeisestä kohdasta tunnistan itseni erityisen hyvin. Parhaimmat oivallukset ja inspiraatiot esierkiksi opparin suhteen syntyvät mulla aina kello 22 jälkeen :) Oikein harmittaa, jos/kun tulevaisuudessa pitäis varmaan olla nukkumassa tuohon aikaan, jos meinaa jaksaa herätä töihin...

Tiia kirjoitti...

Kaikkeen tottuu, epänormaaliin päivärytmiinkin! :)